Májusi programjaink
2015-05-05
Címkék
iskolatitkár hüllő bemutató Október 6. tervezett programok eredmények jelmez szép olvasás TITOK. történelem verseny ünnepi műsor városi helyesírási verseny Őszi Zoltán ajándék Tök jó buli. szülői munkaközösség „Tour de Balaton 2016” TE IS!
Belépés
Kedves Szülők, Diákok! Az alábbiakban május havi tervezett programjainkat olvashatjátok:
Időpont | Esemény | Felelős pedagógus |
07. | KÖZNEVELÉS AZ ISKOLÁBAN, TÁMOP-3.1.4.b-13/1-2013-0001 kiemelt projekt keretében tartandó szakmai nap | Schmidt Márta, Odor Zsuzsanna |
07 - 08. | 6.a tanulmányi kirándulása | Borsányi Piroska, Vörös Virág |
08. | Színházlátogatás - Csiky Gergely Színház- Ajnácska | Odor Zsuzsanna |
14-15. | 6. b tanulmányi kirándulása | Lőrincz Péter, Balog Piroska |
8.o tanulmányi kirándulása | Igmándy Tamás | |
15. | Lendvai Krisztofer - Alapműveleti Matematika Verseny országos döntő | Horváthné Győrffy Beáta |
18-28. | Osztályozó vizsga | felső tagozat pedagógusai |
21. | 6.a - 6.b laborgyakorlat Dombóváron | Lőrincz Péter, Kovács Istvánné |
22. | Dr. Bencze Zoltán nőgyógyász előadása 7-8. oszt. lányoknak | osztályfőnökök |
27. | Kompetencia mérés 4- 6 - 8. osztályosoknak | osztályfőnökök |
Öko-iskola - látogatás az Esterházy Miklós Szakképző Iskolában az 5. osztályosoknak | Kovács Istvánné, Odor Zsuzsanna | |
29. | Írásbeli vizsga 8. osztály | felső tag. ped. |
2. b tanulmányi kirándulása | Takács Gáborné, Pális Csilla | |
30. | Minősítő táncverseny - Nagybajom | Berkes Sándor |
A fenti táblázat a képernyőn túl is tartalmaz információkat. A táblázatot teljes egészében balra és jobbra mozgatva tekintheti át.
Naptár
« | 2024 április | » | ||||
h | k | sz | cs | p | sz | v |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | |||||
Gyakran Ismételt Kérdések
Gyermekem vidéki, s érdekelne, hogy mely buszokra biztosítanak kíséretet a pedagógusok?
Idézetek
A hátrányos helyzet nem "bekerül" az iskolába, a hátrányos helyzet az iskolában manifesztálódik. Nem lenne, ha nem működnének az iskola legtöbbször észre sem vett egyoldalúságai, megkülönböztetései.
Nahalka István