Idézetek
Kérjük, tekintse meg az idézeteket:
Címkék
siófoki művészeti iskola Pedagógus Szolgálati Emlékérem nyári ügyelet pályázat Október 23. Komplex TTV 2018 program májusi programok ballagás október 23-i megemlékezés csillagász Fésűs Éva vásár Művészeti Iskola versenyeredmények
Belépés
A bölcsesség legnyilvánvalóbb jele a folyamatos vidámság.
A hátrányos helyzet nem "bekerül" az iskolába, a hátrányos helyzet az iskolában manifesztálódik. Nem lenne, ha nem működnének az iskola legtöbbször észre sem vett egyoldalúságai, megkülönböztetései.
A jó tanítás interaktív, egyénileg vonja be a gyereket a folyamatba, s minden érzékre hat, vagyis megfelel a gyerek személyiségének.
A nevelés a felnőttek szervezett védekezése az ifjúság ellen.
A példa a leghatékonyabb tanítók egyike, noha szótlanul tanít.
A suli az valami kísérleti laboratórium, vagy műterem, ahol semmi sem igazi, és olyan dolgokat mérnek rajtunk, ami egyáltalán nem számít.
A szellemi gyengeségünkkel pontosan arányos a hiszékenységünk, és a mások misztikus hatalmában való hitünk.
A tanár az a gyerek, aki legtovább jár az iskolába.
A tanárok azoknak az embereknek valók, akik önként semmit sem tanulnának. Csakis az a tudás ér valamit, amelyet magunk szerzünk magunknak, velünk született érdeklődésből és szenvedélyes tudásvágyból.
A tanítás gyökere keserű, de gyümölcse édes.
A tanítók csak az ajtót nyitják ki, belépned neked kell.
A tanulás nem felkészülés az életre, a tanulás maga az élet.
A tanulás olyan város, amelyikben az egyik tartópillér a memória, a másik a megértés.
A tanuló ne gondolatokat, hanem gondolkozni tanuljon.
Naptár
« | 2023 június | » | ||||
h | k | sz | cs | p | sz | v |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ||
Gyakran Ismételt Kérdések
Gyermekem eddig háromszori étkező volt. Mi a módja, hogy egyszeri legyen?
Idézetek
Az iskola dolga, hogy megtaníttassa velünk, hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a tudás iránti étvágyunkat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka örömére és az alkotás izgalmára, hogy megtanítson szeretni, amit csinálunk, és hogy segítsen megtalálni azt, amit szeretünk csinálni.
Szent-Györgyi Albert